Zilele Amanților, Corina Ozon

Zilele AmantilorDacă tot am fost harnică astăzi :), am să vă mai răpesc puțin din timpul prețios, am să vă mai distrag puțin atenția de la haos sau emoțiile sărbătorilor și am să vă spun câteva cuvinte și despre o altă carte citită anul acesta.

Cartea Zilele Amanților am comandat-o (în format electronic) – o să o am în biblioteca personală..cândva.. cu autograf. Așa, să revin.. Am comandat-o imediat după ce am văzut-o pe facebook. Da, îmi cam scapă acum circumstanțele în care mi-a apărut în fața ochilor, dar asta este mai puțin important acum.

Ador cărțile în format fizic, dar în cazul Amanților mi-a lipsit răbdarea :). Am cumpărat cartea asta mânată de curiozitate, mânată de laudele de la prietenii virtuali, dar și pentru ca m-a atras titlul.

M-a atras tare. Aș putea să spun faptul că a fost dragoste la prima vedere. Eram curioasă și le-am dat întâlnire. Eu, căci în ziua de azi contează mai puțin cine face primul pas. Eram gata să mă prezint la întâlnire, dar încă aveam emoții. Bănuiam ce va urma. Doar bănuiam pentru că întâlnirea a fost mai mult decât mă așteptam. A fost exact așa cum nu mă așteptam :).

Amanții au fost drăguți. Foarte drăguți și.. open mind, au avut umor, un vocabular bogat și liber.

Amanții sunt dezinhibați și te vor ajuta să devii și tu la fel ca ei. Au umor și te vor face sa râzi cu lacrimi. Dau și anumite dureri de burtă :)). Vai, să te abții dacă te-ai gândit vreo secundă că ei te-ar putea răni sau te-ar face să plângi. Nici măcar o secundă.

Așadar, m-am prezentat la întâlnire cu ochii închiși și mușcându-mi buzele de emoții, căci i-am chemat la întâlnirea asta fără să-i fi văzut vreodată. Când am ajuns la întâlnire, am deschis ochii și..mare mi-a fost.. încântarea :).

Atât am râs și atât de bine ne-am simțit împreună că-mi venea să rămân acolo, cu ei, pe vecie. Îmi era imposibil să-i las și să plec. Eu voiam să rămân cât mai mult, dar ei au plecat după câteva zile. Trei la număr. De ce trei? Pentru că atâtea zile am putut să-i împiedic să nu o facă. Doar atât i-am putut păcăli și reține cu promisiuni care mai de care.

Amanții tot amanți. Au plecat la alții și altele :).

Înainte de a pleca de la mine, de a mă înlocui cu alte doamne bine – care le va face alte promisiuni tentante, s-au dezbrăcat de temeri, secrete și s-au arătat exact așa cum sunt: atrăgători și fără regrete, doar cu vocabularul bogat și o listă imensă de cuceriri :).

Și au promis că lista va fi infinită! Iată motivul pentru care m-au părăsit fără să stea pe gânduri, deși.. mi-au mărturisit faptul că s-au simțit excelent alături de mine :).

Dacă te-am făcut curios/curioasă, dă-le și tu întâlnire Amanților doar cu un click aici. Vor veni negreșit la întâlnirea cu tine . Mi-au mărturisit un secret discret: doar într-o singură situație ar refuza o întâlnire: dacă primesc invitație de la pudici :).

Unei singure persoane trebuie să-i mulțumesc pentru ca am făcut cunoștință cu Amanții, iar aceasta este Corina Ozon :).

3 thoughts on “Zilele Amanților, Corina Ozon

Părerea și susținerea ta sunt foarte importante pentru mine! Mulțumesc!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.