Un anunț și-o invitație!

Un anunț? La ani distanță, după ani de tăcere?!

Da, la ani distanță, în care nu a mai apărut pe aici decât umbra tăcerii. Nu știu dacă mă crezi, dar după ani, după tăcere și după toate câte s-au mai petrecut prin viețile tuturor, abia aseară m-a lovit adevărul – ca un trăsnet!

Dacă abonații de pe blogul inițial nu au primit mail de la mine de când am migrat? Dacă cei peste 300 de abonați via mail, dar și peste 300 de urmăritori pe platformă, nu au mai auzit de blog din 2019? Șoc și groază, pe cuvânt!

Au fost multe momente în care m-am gândit la cum a fost și cum este, la ce-am primit aici și ce am acum. De multe ori mi s-a făcut dor de acest loc, exact așa cum era – și a rămas. M-am gândit atât de mult la fiecare – deși nu s-a văzut și nu am cum să dovedesc asta acum. Am plecat, dar eram convinsă de faptul că te-am luat și pe tine cu mine. Crede-mă, nu am cum să te uit! Nu voiam să simți nici tu că nu apreciez susținerea ta, prezența – prin comentarii și nu numai. Până aseară – 14.12,2019 eram convinsă că tu primești în continuare articolele de pe bookcaffe.ro. Aici a fost universul meu – imperfect, dar TU ai adus magia aici! Tu mă mi-ai fost inspirația și motivația de a merge mai departe, de a nu renunța la acest spațiu. Tu l-ai ajutat să reziste atâta vreme!

Azi mi s-a confirmat că nu toți primiți articolele de pe blog! Abia azi am înțeles că abonații prin e-mail nu au mai aflat nimic despre proiect din luna aprilie a anului 2019! :(. Azi scriu acest anunț pentru ei – doar așa pot afla noua adresă unde pot citi gândurile mele despre cărți.

Îmi pare rău că așa târziu mi-am dat seama de adevăr. Îmi pare rău că ați pierdut legătura cu mine și că, poate, pe bună dreptate, v-ați simțit abandonați!

Bookcaffe există! Nu am renunțat la pasiunea mea pentru cărți! Nu am renunțat la scris, la ideea că și eu pot face lumea mai frumoasă prin ideile și emoțiile pe care mi le dăruiește orice carte citită! Nu am dispărut ca măgarul în ceață, nu aș fi plecat din lumea cărții fără să spun asta – și motivul pentru care pun punct.

Te invit pe bookcaffe.ro, te invit să te abonezi (dacă intri pe link, în partea dreaptă găsești formularul de abonare) și să primești, pe mail, toate articolele noi postate! Te invit alături de mine, pentru a descoperi împreună frumusețea din lumea cărții!

Sper din suflet că toate sunt bune în viața ta și că ne vom întâlni curând în noua locație virtuală!

Laura de la http://www.bookcaffe.ro

Părerea și susținerea ta sunt foarte importante pentru mine! Mulțumesc!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.