Am mai spus-o și repet: îmi place să citesc. Și când citesc nu pierd niciodată timpul, ci am numai de câștigat. Fiecare cititor câștigă ceva de pe urma pasiunii lui. Cititorul câștigă, cârcotașii au subiect de discuție, dar prea puțin mă interesează părerea cârcotașilor.

Am mai spus că mi-ar fi plăcut și mi-ar plăcea să lucrez la o editură, librărie sau bibliotecă. Și da mi-ar plăcea să fac asta din plăcere, iar plăcerea să mi-o pot remunera, căci nici eu nu trăiesc vreo secundă cu aer.

Am citit mult și nu voi renunța la pasiunea și activitatea asta prea curând. Am acumulat ceva experiență, chiar dacă nu am un CV impresionant și nici studii în domeniu, dar am experiență, MOTIVAȚIE și DORINȚĂ. Apropo de studii, să știi că le-am finalizat și am diplomă de Licență în Dreptul Familiei. Tema de Licență: Drepturile copiilor cu dizabilități. Să spun și cât am luat? O spun, nu ca o laudă, ci ca o reușită personală, căci singură mi-am scris lucrarea. A fost una dintre cele mai mari reușite personale, care a depins doar de mine și munca mea. Am luat 10 la Lucrarea de Licență, dar contează? Sau interesează pe cineva? Poate nu, dar eu sunt foarte mulțumită de mine.

Mai trebuie să spun de ce am ales Dreptul Familiei? Pentru că nu s-a putut să dau Lucrarea de Licență în Resurse Umane. De ce am ales această temă? Pentru că eu m-am născut cu o dizabilitate fizică – am fost și eu cândva un copil cu dizabilitate – chiar dacă nu una foarte, foarte gravă, iar acum nu am nici o problemă să o spun. Pentru mine oricum nu există nici un defect, nici o piedică.

Acest defect fizic nu mă împiedică să merg, să trăiesc, să mă bucur sau să muncesc. Pot munci de acasă. Tocmai pentru a nu depinde de nimeni și nimic, doar de mine, mintea mea, cunoștințele mele. Caut job online pentru că vreau să (mă) folosesc de mediul online, dar să îl folosesc în cel mai frumos și util mod: muncind, investind tot ce am și câștigând bani prin forțe proprii.

JOBUL E AL MEU! SUCCESUL AL TĂU! 

Nu mi-e teamă de muncă, mi-e teamă de ziua în care nu mi-aș mai găsi motivația în ceea ce sunt și în ceea ce fac!

Nu am fugit niciodată de muncă, de responsabilități, de posibilitatea de a fi în fiecare zi o variantă și mai bună. Nu fug de munca – dacă o fac întotdeauna cu plăcere, cu drag, cu iubire și o mare de motivație.

Nu munca e problema omului, ci motivația. Nu munca e problema, ci că se mulțumește cu puțin sau cu așteptarea veșnică a jobulu perfect: ăla de șef , bine plătit și în care nu trebuie să facă nimic dificil sau care să-i solicite energia, cunoștințele și mintea.

Eu sunt Laura zâmbăreața și am dorința arzătoare să lucrez în promovare. Acum 6 ani mi-am dorit să dau Licența în promovare, dar doamna profesor nu avusese niciodată studenți dornici să aibă o licență în Resurse Umane. Serios, mi-am zis?! Păi și cu visul meu cum rămâne? Atunci am renunțat pentru a doua oară la visul meu! Dezamăgită, tristă și fără nici un chef să aleg alt curs pentru licența ce bătea la ușă.
Acum ceva ani, pe facebook, o prietenă, mi-a zis ”Tu ar fi trebuit să lucrezi în PR! Te pricepi bine!”

În 2016 vreau să-mi împlinesc dorința, iar pentru asta nu mai am nevoie de studii, am tot ce-mi trebuie. Am fost suficient de inteligentă să muncesc fără să știe nimeni și să capăt experiența necesară pentru ca acum să fac un update și un mare salt. Iar dacă reușesc – nu mă îndoiesc de succes, căci sunt o femeie puternică, hotărâtă și încăpățânată (geamănă autentică, ce să-i faci?) și motivată să meargă până în pânzele albe să reușească prin forțele proprii.

Ai mai jos tot ce-am făcut în acest timp, asta ca să-ți poți face o idee despre ce mă recomandă! Iar asta e atât de puțin din tot ce pot face. Uneori sunt o surpriză continuă pentru cei din jur, ba chiar și pe mine reușesc să mă surprind .
Pot scrie aproape non-stop despre viața, iubire și cărți. Pot scrie fără oprire din viață, din iubire, din cărți. Iar dacă pot să fac asta cu cea mai mare ușurință, de ce nu mi-aș pune experiența, creativitatea, timpul, priceperea și sufletul la dipoziția celor care au nevoie de cineva ca mine?

Cum sunt?
– Încrezătoare și mereu dispusă să mă autodepășesc
– Pasionată de viață, de cărți și lectură, de frumos
– Bună prietenă cu ele, cuvintele
– Îmi pun sufletul pe hârtie să devină carte vie!
– Aș scrie fără să mă plictisesc despre tot ce-mi place
– Responsabilă și implicată

Am scris articole despre cărți și literatură, am creat multe recenzii de carte 100% originale – scriu despre carte fără să aduc în discuție nimic din acținea cărții. Cel mai scurt articol nu depășește o pagină jumătate, cel mai lung nu a fost încă scris, dar parcă nu aș vrea să-l scriu, căci nu știu când mă opresc din scris.🙂

Mai bine de 7 ani am scris articole motivaționale pentru diverse site-uri de profil. Încă nu am obosit și nici nu m-am plictisit să ajut oamenii, să mângâi suflete, să aduc o rază de soare și un zâmbet pe chipurile brăzdate de griji.

Aș citi 25/24. Îmi place diversitatea în materie de lectură și rar spun ”nu” unei cărți. Promovez în stil unic cărți, autori și activitatea lor literară. Am în sânge microbul numit ”lectură” și nu mă pot lecui, dar nici nu vreau asta vreodată .

Dacă ai un site de dezvoltare personală sau motivațional și îți dorești un colaborator care să ofere cititorilor soluții, motivație și o stare interioară de bine, ai găsit persoana perfect potrivită pentru a te ajuta să oferi calitate și valoare, nu doar cantitate.

Dacă ești autor, ai scris o carte și vrei o prezentare, promovare cărții/ cărților tale, dar și un ajutor de nădejde în promovare, consiliere, motivare și incurajare, acum dorința ta s-a împlinit.

Ai o editură sau librărie și ai nevoie de persoană dinamică pe partea de online. S-ar putea să fi găsit persoana de care ai nevoie pentru afacerea ta..literară🙂.

Sunt sigură că va exista comunicare, înțelegere și mulțumire de ambele părți

Ajută-mă să te pot ajuta! Scrie-mi un mail și găsim împreună soluția potrvită pentru tine.

Contact: laura.apetroaie@gmail.com
Facebook: https://www.facebook.com/lauraelenna

CV de zâmbăreață🙂 :

Obiectiv Profesional

Munca în mediul online
– promovare online
– editor publicații online
– review-uri/ colaborare site-uri din domeniul literaturii, cinematografic, muzical etc

EXPERIENȚĂ PROFESIONALĂ

Redactor
www.literaturapetocuri.ro iulie 2015 până în prezent
Creator de conținut la www.Bookcaffe.wordpress.com – articole din viata, din iubire și cărți

Editor/Colaborator
Club of Serial Readers http://ro.serialreaders.com/
www.Bibliocarti.com
www.GoodReader.ro
www.InSilulMeu.ro
www.SaloaneBucuresti.ro

Reprezentant vânzări AVON România

Voluntar la Fundația de Dezvoltare Locală Târgu Neamț
Colaborator Hello Radio România

EDUCAȚIE

Facultatea de Administrațiie Publică Gheorghe Zane, Iași
Colegiul Tehnic Ion Creangă, Targu Neamt, Profil Administrație Publică

LIMBI STRĂINE

Engleză – mediu
Franceză – mediu
Spaniolă – vorbit foarte bine

ABILITĂȚI:
– Lucru în conditii de stres
– Lucru în echipă, dar mai ales în mod individual
– Capacitatea de a aplana conflicte și situații stresante
– Originalitatea muncii și a articolelor pe care le scriu
– Leagă relații de prietenie, colaborare și parteneriat cu ușurință
– Comunicativă, blândă, răbdătoare, zâmbitoare, limbaj plăcut atât în scris cât și în vorbit
– Se adaptează ușor la nou și schimbări
– Program de lucru flexibil
– Creativitate din abundență
– Persuasivă

Lasă un răspuns

