A venit momentul pentru mulțumiri și Book Haul-ul ultimei luni de vară. Mi-am propus să cumpăr mai puține cărți în această lună, dar iar nu m-am putut abține în fața minunățiilor. Și am și primit câteva titluri – pe unele le-am citit și am scris și recenzia.

În august mi-am cumpărat:

  1. Sticletele, Donna Tartt – mi-am cumpărat cartea în urma părerilor foarte bune auzite/citite
  2. Ultima vrăjitoare din Transilvania, Anna Vary – tot în format electonic.
  3. Minunea, R.J. Palacio – au lăudat-o cititorii, iar subiectul m-a convins să nu mai aștept momentul potrivit.
  4. Fata din tren, Paula Hawkins – e o altă noutate căreia nu i-am putut rezista.
  5. Eliberarea, Cătălin Manea – nu puteam să nu am și a treia carte scrisă de un prieten atât de drag.

Și am și primit cărți minunate de la persoane dragi și prieteni – autori și mai minunați! Cărora nu voi putea mulțumi niciodată îndeajuns.

  1. Quasar, Ana Mănescu – aici nu cred că mai e nevoie de lămuriri.
  2. Dincolo de cortină, Gabriela Hornoiu – carte primită de pe Străduța iluziilor. Am citit puțin și m-a impresionat profund.
  3. Dana, dragostea mea și Te iubesc, Filip!, Antonia Bogdana Bălan – două cărți, același penel însetat de iubire.
  4. Entuziasm. Dumnezeu din interior, Raluca Mureșan – buna mea prietena locuiește în inima mea și de acum și în biblioteca personală.
  5. Literatura pe tocuri  – pentru toate cărțile minunate oferite și citite pentru recenzie.
  6. Cerul e pretutindeni, Jandy Nelson – primită de la Irina Stoica. Am avut parte de o surpriză foarte plăcută!
  7. Imperiul pierdut, Clive Cussler, Grant Blackwood – am primit-o odată cu comanda de pe Elefant.ro cărții Fata din tren.
  8. Celălalt, hotar cu mine. Poezii, Codruț Radi -primită astăzi de la Adelina Popa.

Doamne, ce de cărți!🙂.

Mulțumesc tuturor pentru popasul făcut în viața mea. Vă invit să rămâneți atât cât simte fiecare. Și numai dacă simțiți să faceți asta.

Lasă un răspuns

