Despre mine printre cărți

Despre mine printre cărți (4)

Oh, ce căldură insuportabilă, ce stare și ce atmosferă încărcată…. Și totuși e o nouă zi, iar eu am încercat să mă bucur de Despre mine printre carti (4) ea exact așa cum este. printre dureri, ape tulburi și căldură mult prea mare.

Acum: De toate, dar cel mai important atenție sporită față de blogul acesta care-mi devine din ce în ce mai drag.

Ceva nou: știi toate mi se par vechi, dar toate au și elemente noi. Aș vrea să-ți spun ceva ce nu ți-am mai spus, dar nu știu ce să aleg acum. Știu doar că despre toate voi scrie aici, căci e un blog din viață și cărți, deci nu va fi nimic important despre care să nu afli.

Azi mă relaxez: Citind, ascultând muzică, vizionând un film. Ai ceva bun să-mi recomanzi? Aștept cu drag.

Motivul ce mi-a stârnit astăzi zâmbetul sau râsul colorat: Am zâmbit larg atunci când am primit noua mea geantă. Nu am primit-o de la nimeni doar am comandat-o. De zâmbet colorat nu poate fi vorba, căci am impresia că mă încălzesc și mai tare :)).

Geanta Havana

Mi-e dor de: Mine. Cea mereu veselă și relaxată. Dar mi-e dor și de o zi din viața mea și a surorii mele.

Simt lipsa: Îmi lipsesc prea multe, dar mai ales prea mulți. Sunt prea multe ființe și lucruri ca să le pot înșirui aici.

Regret: Faptul că am fost prea mult timp sclavă în viața altora și prea puțin regină n propria viață.


Cel mai recent cadou
: O să mă refer tot la cărți pentru că de ceva vreme sunt și mă simt foarte răsfățată de prieteni – autori. Săptămâna asta am primit cartea Vina, de Camelia Cavadia. Am mai spus-o probabil, dar chiar nu știu ce a făcut să merit atâta bunătate și habar nu am cum să reacționez și să răsplătesc totul, iar răsplata să fie pe măsură.

Evenimentul zilei: Astăzi sărbătoresc viața, pur și simplu, iar pentru asta nu am nevoie de motive. La începutul săptămânii viitoare îmi sărbătoresc bunica și tatăl.

Veste de departe: Din nou de la Lavinia care mi-a dat cea mai bună veste pe care putea să mi-o dea. Detalii cred că o să se afle mai.. la momentul potrivit.

Mi-am amintit de: Prefer să nu-mi mai amintesc nimic. În ultima vreme amintirile îmi provoacă doar suferință, așa că prefer să nu-mi mai amintesc.

Ascult: Ploaia. După o zi toridă, natura se răcorește, iar pe mine mă alintă cu răcoarea ei.

Ce mai citesc: Confesiuni, Jodie Rhodes. Abia aștept să o termin și să-ți spun despre ea pe Literatura pe tocuri.

Sunt recunoscătoare: Pentru faptul că urmează două zile liniștite pentru mine.

Mulțumesc: Tuturor celor care mă susțin și mă înțeleg.

M-am supărat: Oamenii care știu de existența ta doar atunci când au nevoie să le faci sau să le dai. Când nu mai au nevoie uita până și să dea un telefon. E și mai supărător când aceștia nu sunt niște necunoscuți sau prieteni ori simpli amici.

Pe unde am mai umblat: Sunt pe drumuri mai mereu. Aș pleca oriunde și oricând.

Ce m-a înduioșat: Convorbirea telefonică cu nepoțelul Albert.

Planuri pentru viitorul apropiat: Lectură foarte multă, liniște și mai multă și cât mai multă indiferență.

Ne revedem vinerea viitoare printre cărți ca să afli despre mine.

Scurt și la obiect: Despre mine, pur și simplu. Mulțumesc

2 thoughts on “Despre mine printre cărți (4)”

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

