Despre mine printre cărți

Despre mine printre cărți (2)

Despre mine printre carti (2)Habar nu am când anume a trecut timpul, dar e din nou vineri. E timpul pentru o nouă porție de detalii despre mine, obsesiile mele, pasiunile și opiniile personale. Bucură-te de simplitate și citește printre rânduri. Sau mai bine.. simte tot ceea ce se află în spatele cuvintelor.

Acum: Bagaje pentru vacanța care se apropie cu pași repezi. O aștept și nu prea. Pentru că știu că va trece foarte repede, iar nevoia mea de evadare și ieșire din cotidian este mult mai mare.

Ceva nou: Am noutăți, dar sunt în stadiu de gândire/simțire, punerea la punct al detaliilor.

Azi mă relaxez: O să vizionez The Age Of Adeline (2015), dar o să și scriu, căci am rămas în urmă cu articolele.

Motivul ce mi-a stârnit astăzi zâmbetul sau râsul colorat: Am zâmbit fără motiv, exact așa cum zâmbesc întotdeauna.

Mi-e dor de: mare.

Simt lipsa: motivației.

Regret: că nu sunt mai aproape de oamenii care chiar au nevoie de mine.

Cel mai recent cadou: Astăzi am primit cartea Nume de cod: ARKON, Anamaria Ionescu. Abia aștept să o citesc

Evenimentul zilei: Nunta de lemn a surorii (5 ani de căsnicie).

Veste de departe: de la Iași am aflat că s-a terminat examenul de licență. Alte emoții retrăite intens.

Mi-am amintit de: emoțiile pe care le-am avut și eu în perioada Bacalaureatului, cum e să stai ore în șir în fața școlii așteptând colegii, cum e să aștepți rezultatele examenului.

Ascult: Fanfan – Valse de la Vienne.

Ce mai citesc: Felii de lămâie, Anca Vieru. Nu-mi doresc să o devorez, căci e frumoasă.

Sunt recunoscătoare: pentru tot și toate

Mulțumesc: pentru liniște.

M-am supărat: pentru tot zgomotul inutil produs astăzi: nervi, țipete, plânsul a doi copii.

Pe unde am mai umblat: prin povești pline de parfumul iubirii

Ce m-a înduioșat: povestea unui suflet care a ajuns în spital

Planuri pentru viitorul apropiat: De data această fără planuri. Uneori ador să mă las surprinsă.

Încă un episod Despre mine printre cărți se încheie. Îți mulțumesc că m-ai citit și de această dată.

Scurt și la obiect: Despre mine, pur și simplu.

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

