Articole, Ma inspira, Noutati, Scrise pe...

Am revenit pe Serial Readers!

Serial ReadersDupă o perioadă de absență, am revenit pe Serial Readers. Am revenit la prima mea iubire pentru cărți și la minunatele mele confesiuni de serial reader pe care le-am împărțit cu cititorii blogului.

Mă bucur mult că am revenit. Și sper să nu mai plec, căci mi-au lipsit enorm literele, energia dăruită de acestea și starea de bine conferită de terapia prin scris.

De această dată am scris despre un subiect și un sentiment pe care nu l-am trăit foarte des, despre senzația de rău pe care am simțit-o atunci când m-am simțit blocată în fața unei cărți.

Te las acum să citești despre cartea care nu se lasă citită, iar cu aceasta ocazie… îi mulțumesc Dianei pentru faptul că m-a încurajat să termin această carte, să o citesc până la capăt

Acum, când scriu această postare pe blog, mai am 45 de pagini și termin cartea cu pricina. :).

2 thoughts on “Am revenit pe Serial Readers!”

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

