Ieri am riscat. Mult, aș spune. Dar ăsta este rezultatul final și needitat. Singura mea scuză este faptul că este primul video. Cu emoții, mari emoții și alte zeci de defecte, aceasta este intrarea mea în Booktube-ul românesc.

Sunt mai interesante și importante informațiile decât fața mea. Dacă nu vă place fața.. nu e obligatoriu să te uiți. Te las să asculți.

Asta sunt și în viața reală. Jucăușă, neastâmpărată și greu de stăpânit :)).

 

13 gânduri despre “De ce citesc? Pe Booktube

  1. Vaaai, Andres!!! Mulțumesc pentru cuvintele frumoase și pentru încurajări! Mulțumesc și pentru reamintirea de pe SR. Uneori mi-e așa de dor..! Te iubesc, scumpa mea dragă!

  2. Știi ce e de reținut?! Că acela a fost prima confesiune de pe blog. Ai fost (și rămâi, știi bine!) primul nostru colaborator. Anul ăsta facem 6 ani.😀

  3. Nu mă emoționa și mai tare – știu că e prima confesiune și că sunt prima norocoasă! Ce zici, sărbătorim cumva cei 6 ani?🙂. Sunt gata să surprindem prietenii site-ului. Știi deja unde mă găsești, răspunsul este DA!

Lasă un răspuns

