De citit in 2015, Noutati

Nou în bibliotecă martie 2015 (1)

Octopussy, Cristina Boncea

Luni am primit cartea Octopussy, Cristinei Boncea pe care scrie:

Pentru Laura,

un blogger cu inițiativă.

Mulțumesc mult Cristina pentru încurajare :).

Îmi place mult coperta, iar prezentarea cărții mă face și mai curioasă și nerăbdătoare să citesc romanul Octopussy – titlul ăsta mi se pare mai degrabă original decât vulgar (așa cum spunea cineva).

Mulțumesc mult, Cristina pentru faptul că mi-ai oferit cartea ta pe care abia aștept să o citesc și să vorbesc despre ea pe blog.

Stai cu ochii pe blog, căci foarte curând urmează o surpriză literară pentru tine, o surpriză care sper să te bucure.

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

