Concurs

Concurs lunar Bookcaffe

Concurs BookcaffeM-am gândit să organizez un concurs lunar, concurs în care unul dintre participanți poate câștiga o carte.

De ce acest concurs?

Acest concurs este ideea mea prin care îmi doresc să:

  • să promovez acest blog, articolele scrise cu atâta suflet, dar și pagina de facebook Bookcaffe.
  • încurajez lectura.
  • promovez lectura.
  • să răsplătesc fidelitatea prietenilor – prieteni noi sau mai vechi.

Ordinea celor patru puncte care îmi motivează ideea și dorința este aleatorie, dar toate obligatorii :)..

Am să te rog să îmi scrii părerea ta, dacă îți place ideea unui concurs lunar Bookcaffe, dar si să dai mai departe acestă postare – pentru a putea primi cât mai mult feedback-uri.

Dacă se dorește acest gen de concurs, am să revin cu detaliile pe 28 februarie, atunci când voi spune și când dau start concursului.

Ți-a plăcut? Opinia ta contează enorm pentru mine! îți mulțumesc mult pentru că distribui articolul pe rețelele de socializare!

