Un loc placut si numai al lorPrima noutate a lunii februarie a fost acel Blind Date with a Book despre care v-am vorbit aici.

Astăzi am primit un colet cu câteva cărți primite în urma unui schimb. În coletul care a ajuns astăzi la mine se aflau trei cărți pe care mi le-am dorit și am dat alte cărți la schimb, dar și două cărți trei cărți surpriză.

Evadări din iubire, Bernhard Schlink – este de la editura Polirom, adiția 2003. Coperta îmi place, scrisul este cam mic, dar abia aștept să o citesc.

Un loc plăcut și numai al lor, Peter Beagle – tot editura Polirom, ediția 2004. Acest albastru al coperții și recomandările m-au determinat să dau o șansă cărții.

Cititorul, Bernhard Schlink – editura Polirom, ediția 2002. Sincer, nu îmi place deloc coperta, dar sper să merite conținutul toată atenția și să mă determine să uit coperta.

Și acum surprizele🙂

La fereastră, Luc Bondy – Humanitas 2011. Nu știu nimic despre această carte, dar sper să merite și să am parte de o lectură plăcută.

Majestatea Sa, Clipa, Dan Florică – Poeme într-un singur vers. Am răsfoit-o deja puțin și versurile sunt drăguțe și sunt traduse și în limba franceză.

Cărticică cu rețete de prăjituri – o surpriză dulce rămasă la bucătărie.

Mulțumesc pentru cărți. Abia aștept să vă spun despre ele.

Evadari din iubire

Lasă un răspuns

