Citate, Citite in 2015

Cuvinte din Nu mi-e frică, Paula Săcui

Nu mi-e frică, Paula Săcui este o cărticică simpatică, una care mă face să mă opresc din citit pentru a scrie câteva cuvinte din paginile ei. Cuvinte mici și simple, care-mi fac ochii să strălucească, inima să danseze și gândul să-mi vorbească fără să se folosească de etichete.

Nu mi-e fricaSunt cuvinte simple și atât de reale. Din acest motiv le împart cu tine.

Ce fac femeile atunci când sunt nefericite ? Unele își mai iau un amant, altele pun ziduri după ziduri.

– Cică unii bărbați au rol curativ. Te vindecă de alții.

Tu nu ești ca mine. Tu suferi. Iei lumea prea în serios, nu ca pe o vacanță. Aici pierzi.

Viața este ca un viol de care încerci să scapi alergând ca o dementă pe o punte suspendată.

Viața e uneori ca și o nuntă. Ea, albă. El, stânjenit de situație. Pe ea o strânge corsetul. Pe el îl jenează pantofii. Ea a vrut la local, el pe o insulă sau..mai bine deloc. Ea a vrut cu frișcă, el cu ciocolată. Apoi și-au dat seama împreună ca piatra trece din faza de „Nu te supăra, frate!”, în cea de Monopoly.

Chiar este o carte ok. E o carte care a reușit să mă surprindă suficient. Nu e nevoie să mă dea pe spate ca să o citesc în totalitate. E doar cartea care ale cărei cuvinte mă îndeamnă să o simt și să o cunosc până la ultima filă, până la despărțirea noastră, când Nu mi-e frică își va relua locul în bibliotecă.

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

