Carti citite in 2014, De citit in 2015

Autori români pe care vreau să-i citesc în 2015

Știi deja că mi-am început anul cu Iubesc să fiu femeie, Hedi Hoka. Continui cu Nu mi-e frică a Paulei Săcui. Nu a fost nimic planificat, dar pe aceasta am pus mâna imediat ce-am terminat de citit prima carte citită în 2015. Întâmplarea asta neîntâmplătoare 🙂 mi-a dat ideea acestui articol în care am să vă spun ce autori români îmi doresc să citesc în acest an.

Este o listă aleatorie. O listă care știu că se va completa în timp, care se poate mări considerabil oricând. Chiar dacă este o listă întocmită pe loc – în timp ce-ți scriu acest articol, nu pot și nici nu vreau să nu încep cu una din cărțile pe care chiar abia aștept să o citesc. Bine, de fapt, aș fi putut să o citesc încă de anul trecut, dar adevărul este că o tot amân. Motivul îl afli mai jos.

  1. Lina Moacă,  Oameni, îngeri și demoni:  mi-am achiziționat-o în 2014, în format electronic, iar atunci Oameni, ingeri si demoni, Lina Moacacând am vrut să o citesc e-reader-ul meu face figuri.
  2.  Cristina Nemerovschi, Păpușile – am auzit foarte multe lucruri bune despre această carte.
  3. Simona Stoica, Provocarea (vol 1 si 2) – m-am hotărât să accept și eu provocarea.
  4. Corina Ozon, Zilele amanților (volumul 2): se anunță a fi un volum spumos.
  5. Lavinia Călina, Ultimul avanpost – mi-a fost recomandată.
  6. Jane Rostos, La(u)ra: știu ca e vorba despre Lara, dar modul în care este scris titlul mă duce cu gândul la mine. Cum aș putea să trec de o carte care-mi poartă numele? Și, poate chiar e povestea în care eu, Laura mă voi regăsi. Oi fi  și eu o La(u)ra.
  7. Ana Mănescu, orice altă carte scrisă de ea – am citit Alter.ego și mi-a plăcut, chiar dacă nu am apucat să scriu pe aici despre ea, dar mi s-a făcut dor, așa că nu este exclusă o recitire.

Mai aveți și alte recomandări pentru mine care să se încadreze la această categorie?

5 thoughts on “Autori români pe care vreau să-i citesc în 2015”

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

