Ce ne spunem cand nu ne vorbim, Chris SimionAceasta carte, ca oricare alta carte, are cititorii impartiti. Unii au citit romanul si le-a placut, ceilalti l-au citit si-l critica. Fiecare categorie este libera si are dreptul sa sustina sau sa conteste o carte pentru care au dat bani.

Nu am sa critic niciodata un om care-si sutine punctul de vedere, chiar daca opinia lui este diferita de a mea. Nu am criticat niciodata un autor autohton sau strain pentru modul in care isi scrie cartile, pe care eu decid si aleg sa le cumpar.

Cumpararea unei carti este o alegere pe care mi-o asum,indiferent daca, dupa lectura, decid ca este o carte buna sau dimpotriva, una mai putin inspirata.

Fiecare carte isi are cititorii ei si daca o carte imi displace este pentru ca aleg sa o citesc intr-un moment nepotrivit, dar asta nu inseamna ca respectiva carte este prost scrisa sau nu este buna. Toate cartile sunt bune. Toate cartile vor fi apreciate si contestate, iar daca pot alege sa o cumpar, sa o citesc, sa o aman sau sa ma opresc din lectura, ei bine, in legatura cu modul in care a fost scrisa, viziunea si trairile autorului in momentul in care a scris cartea, nu le mai pot eu controla. Care ar mai fi farmecul daca un autor ar scrie o carte din perspectiva cititorilor? De ce ar mai scrie? Ca sa aiba o carte scrisa? Nu. Fiecare autor isi scrie cartile asa cum le simte, iar daca cititorul are o alta viziune, este liber sa isi scrie propria carte – asa va trece de partea cealalta a situatiei, isi va auzi, vedea si simti cartea apreciata, dar si contestata. Va trai exact ceea ce traiesc cei care au facut din scris o mesierie, o misiune persoala si profesionala, intr-un cuvant o arta.

Mie mi-a placut mult Ce ne spunem cand nu ne vorbim, Chris Simion. Eu am citit cartea cu sufletul, mai putin cu ochii si mintea. Am simtit totul pentru ca si eu am avut perioada mea, in care am ales sa ma izolez, sa tac, sa ma ascund, sa ma indepartez si sa nu spun nimic nimanui.

Pentru min aceasta carte nu a fost doar o insiruire de cuvinte, ci o oglinda, un moment de sinceritate, un moment intim – eu cu mine, in care mi-am vazut trecutul, mi-am retrait emotiile si mi-am revazut reactiile, dar si suferinta.

Fiecare carte are un mesaj in spatele cuvintelor, a intregii povesti ce sta in fata ochilor, scrisa negru pe alb. Din acest motiv cartea aceasta trebuia simtita, abia apoi citita. Aceasta estte parerea mea, decizia de a o citi sau nu, iti apartine in totalitate.

Cartea Ce ne spunem cand nu ne vorbim, Chris Simion isi merita fiecare banut. Poate fi cumparata de aici, la pret redus si cu transport gratuit.

Lectura placuta orice carte ai citi.

Un gând despre “Ce ne spunem cand nu ne vorbim, Chris Simion

Lasă un răspuns

