Nu am mai scris de ceva zile aici, nu pentru ca nu mi-as fi dorit, dar s-a intamplat.  Am avut parte de cateva zile pline cu provocari de tot felul, iar lectura a ramas undeva pe locul doi.

Mi-am dorit ieri sa scriu, dar nu mi-am putut accesa contul. Am tot incercat, dar fara rezultat, iar astazi am zis ca nu ma las pana nu scriu. Se pare ca, toata problema era de la Google Chrome, care imi tot spunea, la fiecare incercarea a mea de a ma loga, faptul ca am gresit parola, iar azi am intrat, dar intr-un alt cont al meu de wordpress, mai vechi.

Eram gata sa renunt la toata munca mea – mi-am zis ca daca nu vrea si nu vrea, atunci renunt de tot la acest blog, impotriva vointei mele.. si gata, caci nervii mei nu mai rezista🙂

Inainte sa ma las pagubasa, am intrat si de pe Internet Explorer, sa vad daca nu cumva e de la browser. Nici o schimbare, dar am reinstalat mozilla si…vad ca merge fara probleme. I’m happy.

Revin cu recenzii.

Lasă un răspuns

