Promotii si reduceri

Recomandari de la Editura ALL

Editura ALL

Cititorii in serie stiu deja informatia asta: Doar astazi (27 iunie 2013) pe Editura ALL, toate cartile sunt la jumatate de pret

Am pentru tine cateva recomandari, dar vei gasi aici si carti pe care eu le-as citi orican cu placere.

Ai ocazia sa-ti faci provizii de carti pentru concediu si vacanta

 

  1. Vei fi acolo?, Guillaume Musso – recenzie
  2. Dragostea nu-mi da pace, Federica Basco- recenzie
  3. Chemarea ingerului, Guillaume Musso – recenzie
  4. Mostenirea – Katherine Webb
  5. Visul lui Joy – Lisa See

 

Detalii despre promotie gasesti aici. Despre cartile de la Editura ALL pe care nu le-am citit, dar o voi face, gasesti la sectiunea BookCaffe Wishlist.

 

Spor la cumparaturi (ai de unde alege) si lectura placuta! 🙂

 

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

