Carte Practica, Carti motivationale, Dezvoltare personala

Cartea gesturilor, Peter Collett

cartea gesturilorCartea Gesturilor, se incadreaza in categoria cartilor despre care eu am auzit, dar pe care am tot amanat sa o citesc. Am amanat-o, desi este genul de carte care pe mine ma ajuta mult – raportandu-ma la domeniul in care am ales constient sa activez.

Pana acum am auzit o gramada de pareri despre carte, pareri pro si pareri contra, evident. Sa stii ca tocmai aceste parei contra, m-au impins tare de la spate si nu m-au lasat pana nu am zis „Gata, o citesc!”.

Pentru unii o astfel de carte inseamna doar o pierdere de timp. O pierdere inutila de timp.  Dar pana la urma gusturile nu se discuta, asa cum parerile difera in functie de perceptia fiecaruia.

Pentru mine, Cartea gesturilor nu a reprezentat o pierdere de timp, ci ocazia perfecta pentru a ma cunoaste mai bine, pentru a intelege mesajul din spatele propriilor gesturi. Este cartea care m-a apropiat sufleteste de oamenii carora nu le-am inteles comportamentul si gesturile.

Cartea gesturilor, de Peter Collett – cartea care iti decodifica gesturile oamenilor de langa tine, care iti explica pe larg mesajele ascunse pe care oamenii ti le transmit – constient sau nu.

 Cartea gesturilor este bogata in informatii si detaliate, scrisa intr-un limbaj de dificultate medie.  Este suficient de intersanta, atat cat sa o citesti pana la sfarsit.

Daca pana acum „citeam” oamenii, sa vezi de acum la cate informatii voi avea acces :).

Aceasta carte practica poate fi cumparata direct de aici.

4 thoughts on “Cartea gesturilor, Peter Collett”

  1. Hihi si eu aman de ceva timp, am una asemanatoare, Cartea gesturilor europene…e pe lista de asteptare! 🙂

  2. Stiu si eu cum se intelege sesiunea cu timpul pentru lectura :). Lasa ca nu mai ai mult. Bine ca ai inceput… asa stii ca trebuie sa se termine 🙂

Ceea ce se scrie pe acest blog este PĂREREA obiectivă. Dacă aveți altă părere, este foarte bine, dar NU îmi asum decizia voastră de a cumpăra cartea. Asta va trebui să decideți voi și să vă asumați riscul Mulțumesc pentru vizită și comentarii!

